lørdag den 28. marts 2009

Tak til venlige mennesker...

.... og absolut ikke til DSB!
Stod i går på Valby Station, hvor skilt på elevator frejdigt forkyndte:
"Ude af drift, hav tålmodighed"

Tålmodighed??????????
Tja bum bum... jeg skal om ca.10 minutter være hos læge og have mindstemus vaccineret...

Tålmodighed?????????
Hvad var mulighederne? Køre til næste station og tage nyt tog tilbage til Valby og håbe, at elevator på anden perron virkede? Lade barnevogn stå på perron og bære barn op ad trappen og hen til lægen?

Heldigvis nåede jeg ikke så langt i mine overvejelser fordi venlige mennesker begyndte at hjælpe med at bære alle de mange klap- og barnevogne op ad trapperne.
En stor tak til lille spinkel kvinde, der hjalp mig med at bære min tossetunge Odder-vogn hele vejen op. Tak!

Ingen kommentarer: