søndag den 8. marts 2009

Altings begyndelse

Alting har en begyndelse - også denne blog.

Starten blev nok lagt af Frau Putz, der har gjort meget reklame for "projekt blog".

Selvom der går meget tid med børn, amning og sofa, så bliver der da hæklet, strikket og malet lidt, men om der er nok til at fylde en hel blog - det må tiden vise. Ellers må jeg krydre med et par harmdirrende indlæg om andre ting ("hundelorte på fortov" er et oplagt emne blandt mange).

Hæklenålen er en god gammel ven. God både når det skal være pænt og hurtigt eller hvis jeg trænger til lidt mere udfordrende mønstre.

Strikkepindende og jeg er ikke helt så gode venner, men der er visse ting, der bare ER pænere eller mere anvendelige i strik end hæklet - sokker f.eks. Strikkefasthed og strikkeprøver er stadig nye begreber, der ikke er helt på plads endnu.

Til sidst: Penslerne! Jeg er lige kommet igang med at male lidt igen. Så hver 2.uge forlader jeg nu familien for i et par timer at klatmale på et par lærreder. Forhåbentlig lykkes det at have noget at vise frem, når vi når til maj.


Sådan! Det var starten. Så må vi se, hvad tiden bringer...

1 kommentar:

Frau Putz sagde ...

Hurra!
Alt mit hårde beharbejde har endelig båret frugt.
Åh, hvor jeg glæder mig til at følge med i dine projekter på bloggen - det er altså svært at se hjemmestrikkede sokker over telefonen!
Og dine hundelorte-indlæg overlever jeg bestemt også!