onsdag den 18. marts 2009

Øje på noget?


Så er det tid til første billede af et billede.


I lørdags fik jeg færdiggjort øjet. Jeg endte med at blive godt tilfreds med det færdig resultat.


Jeg skal ikke trætte med en masse snik-snak om metode, idé osv men bare lade maleriet tale for sig selv.


Snart skal jeg til at afgøre, om det er det billede, der skal med på udstilling til april.


JA! Jeg skal have et billede med på en udstilling!!!!!! Sammen med alle de andre skønne mennesker fra mit malehold og deres lige så skønne billeder. Det bliver skægt at se så mange forskellige billeder hængende side om side.


Jeg beklager kvaliteten af fotoet, en pludselig indskydelse i det gode forårsvejr skulle følges, og så røg maleriet op på døren til skuret (deraf håndtaget i højre side). Det kan være jeg skal eksperimentere lidt med forskellige placeringer og belysninger fremover (og måske, men kun måske, lære at tage fotos, så vinklerne ikke kommer til at se skæve ud), men i dag var bedste bud døren til skuret.

Ingen kommentarer: