mandag den 20. september 2010

Lidt nyt er der da

Der sker godt nok ikke ret meget lige her...
Seneste billeder var noget med sne og påske på.

Jeg havde helt misset, at jeg havde fået noget award. Tak, men da det nu er så lang tid siden, tror jeg bare, at jeg laver snigeren og snyder mig udenom.
(Jeg er i øvrigt ikke særlig god til "17 ting du er taknemmelig for").
Så sorry, at jeg ikke får sendt den videre.

Jeg har også vundet. JEG HAR VUNDET! J-E-G H-A-R V-U-N-D-ET et-eller-andet hos Frau Putz.
Jeg glæder mig til at se, hvad hun har fundet på. Jeg er sikker på, at jeg vil blive glad for uanset om det er hårdt, blødt eller hjemmebagt.

Og så skal jeg snart igang med at forsøge (ja ja, mange tilløb) at male igen. Forhåbentlig kommer jeg bedre fra start end sidste år. Jeg har nogle ideer (hvilket er mere end sidste år). Desværre stiger ambitionerne år for år, så det bliver hårdere og hårdere at blive bare tilnærmelsesvis tilfreds. Heldigvis findes der inspirerende personer, skarpe øjne og hårde indpiskere, der kan hjælpe med at drive mig fremad.
Mere om det på et senere tidspunkt.

Apropos indpisker, så er jeg startet til noget cross training/fitness/svede-noget lige rundt om hjørnet. Gisp, hvor er jeg ude af form . Mon ikke det hjælper lidt, så jeg ikke ender med "mumitrold" eller "barbapapa" som min endelige kropsform.

Ingen kommentarer: